تابلو نقشه جهان
تابلو نقشه جهان
تابلو نقشه جهان
تابلو نقشه جهان
تابلو نقشه جهان
Best Way To Grow Your Brand

تابلو نقشه جهان   

طراحی خوب محیط دفتر و محل کسب و کار می تواند اساساً از بسیاری جهات شرکت شما را ارتقا بخشد. بنابراین زیبا سازی محیط ، یکی از ارکان اصلی برای موفقیت در تجارت شما است.پس این نکته که زیبایی بصری محیط کار شما بر روی مخاطبان اثر می گذارد را فراموش نکنید.

یکی از ارکان می تواند تابلوها و پوسترهای مرتبط به کار شما باشد، یکی از این تابلوها ،تابلو نقشه جهان است که می توان در ابعاد مختلف سفارش داد، وحتی بصورت تمام قد پشت دیوار میزهای اداری نصب نمود.تابلو لایت باکس نیز برای محیط های اداری مناسب است.

تابلو نقشه جهان به قدری جذاب و کارآمد است،که می تواند براحتی با صرف کمترین هزینه محیط اداری شما را لوکس و مدرن نشان دهد.نمونه تابلو نقشه جهان به قدری متفاوت است که براحتی با دیدن چند نمونه بدانید که چه نوع رنگ و جنسی برای اداره شما قابل اجرا است.

تابلو نقشه جهان استیل سفید

تابلو نقشه جهان استیل به قدری جذاب است که می توانید با نور پردازی آبی به جذابیت آن بیفزاید.همچنین این تابلو را می توانید با رنگ طلایی و نور پردازیی طلایی جذاب تر کنید، قطعا محیط کار خانه اول ماست و تایم بیشتری نسبت به خانه خودمان در آن می باشیم.پس طراحی منحصر و زیبایی آن می تواند آن را جذاب تر کند.

تابلو نقشه جهان استیل طلایی

مثل تابلو نقشه جهان استیل سفید می باشد با این تفاوت که رویه کار از استیل طلایی استفاده شده است.می توان برای بک کار از نور طلایی و نور سفید استفاده نمود.

چرا باید از تابلو نقشه جهان در مغازه و محل کسب وکار و اداره خود استفاده نمود؟

ارزش خرید تابلو نقشه جهان این است که: تعداد قابل توجهی ساعت در محیط کار صرف می شود ،. بنابراین ، اساسی است که محیط اطراف فقط برای کارکردن صرف مناسب نیست و نیازهای کارمندان شما را نیز باید پشتیبانی کند مثلا محل کسب باید یک محیط راحت ، جذاب و استقبال کننده داشته باشد.

نمونه تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه جهان

از تابلو نقشه جهان در کجا بیشتر استفاده می شود؟

از این تابلو بیشتر در محیط های کسب و کاری های بین المللی،مثل آژانس های مسافرتی،وکلای بین المللی، آموزشگاه های زبان خارجی،صرافی و حتی بنگاههای معاملات ملکی نیز استفاده می شود.

ابعاد تابلو نقشه جهان بهتر است به چه گونه ای طراحی شود؟

برای اینکه بدانید سایز تابلو شما چقدر می باشد، اول از همه بستگی به متراژ مکانی که شما در آن هستید بستگی دارد، و چیزی بین حد وسط آن از این تابلو استفاده می کنند. ولی بطور معمول سایز آن یک در دو 180*90 ، 220*100 می باشد.

تابلو قاره جهان را در ابعاد استاندارد 200*100 سانتی متر و هر سایز دلخواه دیگری تولید کرد، ممکن است شما برای دیوار ورودی آموزشگاه زبان خود این تابلو را بخواهید که با ابعاد استاندارد موجود در بازار قابل خرید نیست، پس بهتر است با مشاوران ما در آرکا گرافی هماهنگ کنید. تا آنها به شما جهت خرید تابلو نقشه جهان کمک کنند.

تابلو نقشه جهان

ویژگی های اصلی تابلو چلنیوم

این تابلو در دو نوع وجود دارد که شامل موارد زیر می باشد :

حروف استاندار سه بعدی است با نوارهای LED یا نئون منعکس شده است تا ظاهر تابلو را روشن کند. کناره ها و پشتی ها به طور کلی از آلومینیوم ساخته شده اند. قسمت جلوی آن از پلکسی گلس ساخته شده .

دوام یک مزیت در تعریف حروف چلنیوم است که باید مورد بررسی واقع شود. حروف چلنیوم بسیار سبک هستند اما معمولاً از آلومینیوم ساخته شده اند که برای مقاومت در برابر آتش سوزی به اندازه کافی محکم است. براساس یافته های دانشگاهی ، آلومینیوم همچنین بهترین ماده برای مقاومت در برابر فرسایش است.

چلنیوم خیره کننده است! این نکته برای تعریف حروف چلنیوم از نظر مزایا شایسته برجسته است. برای ارائه دید روز و شب و جلب توجه عموم مردم بصورت شبانه روزی ، هر حرف با نور منبت کاری شده است. مردم در تمام ساعات روز حتی از دور متوجه برند شما می شوند.

این حروف پایدار بوده و در طولانی مدت هزینه بسیار کمتری دارند. با استفاده از آلومینیوم ، نورپردازی کارآمد ، ضمن صرفه جویی در هزینه ، باعث افزایش دید برندتان می شود. مطالعات نشان می دهد که به خصوص لامپ های LED قرمز بیست تا شصت درصد انرژی کمتری نسبت به چراغ های نئون مصرف می کنند.

تابلو دیواری نقشه جهان از چند نوع متریال متفاوت ساخته شود؟

استیل

آهن

ام دی اف

کامپوزیت

پلکسی گلس

پلکسی مولتی استایل

جنس تابلوهای فوق برای سطح تابلو نقشه جهان نما به کار میرود که استیل در رنگ طلایی نقره ای رز گلد دودی موجود میباشد.

نور پردازی تابلو دیواری نقشه جهان

نورپردازی این تابلو میتواند به رنگ های سقید، آبی ،قرمز، آفتابی، و هفت رنگ انجام شود که این تابلوها دارای ریموت کنترل نیز هستند.

نصب تابلو دیواری نقشه جهان

این تابلو نیاز به هیچ گونه پیچ و مهره ای ندارد و توسط تیم آرکا گرافی انجام می شود.تابلو نقشه جهان را میتوان برای روی دیوار گچی، کناف، کامپوزیت، ام دی اف و ترموود اجرا کرد.

تابلو نقشه جهان روی کجا می توان نصب نمود.

تابلو نقشه جهان را می توان روی دیوار گچی و حتی روی بوم نقاشی نصب نمود این به سلیقه شما بستگی دارد، اگر تابلو خود را برای خانه و پذیرایی میخواهید ، انتخاب بوم نقاشی یکی از انتخاب های کارآمد می باشد که سپس نقشه جهان استیل را روی آن قرار دهید.

این تابلو را نیز می توان بر روی تابلو ترموود نیز نصب نمود، که حس جذاب و نوستالژی تری را به شما می دهد ولی اگر می خواهید تابلو شما دفتر محل کارتان را مدرن کند ، پیشنهاد ما طراحی بر روی دیوار گچی سفید، مشکی و سبز یشمی می باشد. در دیواره مشکی تابلو استیل طلایی قطعا انتخاب هوشمندانه تری می باشد.

چرا باید از تابلو نقشه جهان در...

چرا باید از تابلو نقشه جهان در مغازه و محل کسب ...

تابلو نقشه جهان با طرح توخالی

در این تابلو همانطور که می بینید کلیت قاره ها تو خالی است و اطراف آن پر می باشد، این طراحی یک ساختار شکنی کلی دارد که به جذابیت آن کمک کرده است. در شرکت تابلو سازی آرکا گرافی ما هر آنچه را که مشتری از ما بخواهد ، طراحی و اجرا می کنیم.

تابلو نقشه جهان در اتاق خواب

در این تابلو همانطور که می بینید کلیت قارههمیشه اینطور نیست که تابلو خود را در محل کار و سالن پذیرایی نصب نمایید ، آن را می توانید پشت دیوار تخت خواب خود قرار دهید، تا شب ها به منزله چراغ خواب نیز باشد. چرا که نور پردازی های ملایم زیر این تابلو و اگر نیز به رنگ آبی ملایم باشد. یک چراغ خواب عالی است.

در این تابلو همانطور که می بینید کلیت قارهاگر دیوار اتاق خواب شما مشکی است از ام دی اف قهوه ای و پلکسی گلاس قهوه ای استفاده کنید.و اگر سفید است از تابلو مشکی استفاده کنید.

© کلیه حقوق مادی و معنوی برای آرکا گرفی محفوظ است